środa, 13 sierpnia 2014

Pomysł na oryginalny prezent dla każdego - fotokalendarz

Nie masz pomysłu na prezent? Dam Ci patent na prezent oryginalny i odpowiedni właściwie dla każdego. Mam na myśli kalendarz z własnymi zdjęciami. Oczywiście nie muszą to być nasze własne zdjęcia, mogą to być nasze zdjęcia wraz z obdarowywaną osobą, bądź np. zdjęcia tej osoby z bliskimi jej ludźmi. Jest naprawdę sporo firm mających w swojej ofercie tego typu kalendarze i mogą to być kalendarze pionowe, poziome albo do postawienia na biurko. Taki kalendarz z własnymi zdjęciami będzie szczególnie dobrym prezentem dla osoby, która jest bardzo rodzinna, towarzyska albo która lubi otaczać się zdjęciami bliskich jej osób. Pewnie, że można powiesić lub postawić ramkę ze zdjęciem, ale czy nie uważacie, że taki kalendarz jest o wiele bardziej oryginalny i pomysłowy? Poza tym, przez to, że jest mniej popularny może okazać się świetnym prezentem i sprawić wiele radości obdarowywanej osobie. Tak właśnie stało się w moim przypadku, otrzymałam taki kalendarz od siostry na imieniny, które obchodziłam w zeszłym tygodniu. Później siostra zdradziła mi, że nie była do końca przekonana czy taki prezent mnie nie rozczaruje, ale po moich gorących zapewnieniach, że tak nie było, w końcu uwierzyła, iż miała naprawdę rewelacyjny pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz