sobota, 16 sierpnia 2014

Idealny prezent z okazji rocznicy

Pisałam wcześniej o problemach z prezentami dla mężczyzn, jednak jest jeden pan z prezentami dla którego, nie mam zwykle większych problemów. Jest to mój wspaniały narzeczony. Być może dlatego, że zawsze wiem co aktualnie by mu się przydało, a może dlatego, że bardzo dobrze go znam. Tak do końca nie wiem z czego to wynika. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o prezencie jaki wymyśliłam na naszą piątą rocznicę. Dość długo się zastanawiałam, ponieważ zależało mi na czymś wyjątkowym i oryginalniejszym niż jakiś zwykły przedmiot. Chciałam, żeby to było jakieś przeżycie, które będziemy mogli wspominać. Wymyśliłam więc, że pojedziemy na wczasy, krótkie, bo jedynie weekendowe, ale zawsze to jakiś wypad pozwalający zmienić codzienne otoczenie. Przy wyborze miejsca nie miałam większych problemów, a to dlatego, że dawno nie byliśmy nad morzem. Tak więc zarezerwowałam nocleg dla dwóch osób i liczę na słoneczną pogodę. Atrakcji żadnych nie zaplanowałam, bo nie chcę, żebyśmy trzymali się jakiegoś ścisłego harmonogramu wyjazdu, stawiam raczej na spontaniczność. Będziemy robić tylko to, na co będziemy mieli ochotę, bo przecież najbardziej liczy się to, że będziemy razem. Mam nadzieję, że ukochanemu spodoba się niespodzianka i że będą to romantyczne wczasy nad morzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz