wtorek, 12 sierpnia 2014

Idealny prezent dla dwulatki

Witajcie! Będę tutaj wrzucać najlepsze pomysły na prezenty na każdą okazję! :)

W przyszły weekend wybieram się na drugie urodziny mojej chrześniaczki i powiem Wam, że miałam nie lada problem z prezentem dla niej. Nie wiedziałam jakie zabawki dla dziewczynek są aktualnie na czasie, zrobiłam więc wywiad wśród moich znajomych, którzy posiadają dzieci lub mają w swojej rodzinie dzieci w podobnym wieku do mojej chrześniaczki. Większość osób zgodnie twierdziła, że najciekawsze są zabawki interaktywne, zaczęłam więc szukać w internecie. Znalazłam stronę firmy posiadającą ciekawą ofertą zabawek dla takich maluchów, nie myślałam, że wybór będzie aż tak duży. Jednak niemalże od razu zdecydowałam się na zakup komputera edukacyjnego, który łączy funkcję zabawy z nauką. Te nowoczesne zabawki interaktywne są naprawdę inteligentne, taki komputerek, jaki wybrałam uczy polskich liter, liczb, podstawowych dźwięków, literowania nazw zwierząt i ich odgłosów. Prawda, że bardzo wszechstronnie? Czego to teraz nie wymyślą. Co prawda może nie jest to typowa zabawka dla dziewczynki, ale mam nadzieję, że sprawi jej radość, a do tego pomoże w jej edukacji. W razie czego dokupię jeszcze jakąś lalkę, żeby mieć pewność, że mała będzie zadowolona. Trzymajcie kciuki, żeby niespodzianka była udana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz